torsdag 28 oktober 2010

huvudvärk. (som vanligt)




denna huvudvärk tar död på mej snart.. :( jag orkar inte mer.




kan inte göra nånting för att få bort den här stressen.. vet inte vad jag ska göra..




allt e bokningens fel. jag vet de, för de var inte såhär innan jag började där. o jag visste de redan innan jag kom med, därför ville jag aldrig, men vad ska jag göra annars? måste ju ha pengar..




de där med att ALDRIG veta vart jag ska vara, när osv. de klarar jag inte av psykiskt.. jag måste veta lite åtminstone. man går som på nålar o bara väntar på de ska ringa om man inte redan e bokad. o att vara disponibel är sjukt jobbigt. de kan ringa 7 på morgonen, o man kan inte göra nått speciellt om dagarna. jag känner mej låst.


varför kan man inte få bli inringd på de ställen som man vet att man kan/eller trivs på? jag VET att de fattas folk på de ställen som jag varit innan på. men ändå slänger de runt en som en trasa.. man ska vara på ALLA ställen i hela kommunen, o har man tur hamnar man på ett bra ställe som man känner till i max två dagar i sträck..


jag vet att jag kommer bli sjuk ganska tätt i början iomed min migrän. de går liksom hand o hand, migrän+stress. går med ständig huvudvärk, bokningen är inget för mej. jag klarar inte av den pressen. jag gör inte de. men de spelar ingen roll. man är så beroende av dom där inne, de skriver upp varje gång du inte svarar, varje gång du e sjuk o när du inte kan/tackar nej. de e just de som skrämmer mej. jag kan inte jobba hur mkt som heslt. de tar död på mej. kan inte jobba då man inte mår bra...

1 kommentar: