söndag 24 oktober 2010

en tid sedan..

jag skrev nu. :P har jobbat i helgen :) hemtjänsten i mörrum. var knappt nervös inför de.: :P sköönt! gick jätte bra o där e jag gärna igen :)

idag har jag varit ledig. ska på utb. imon på persgården kl 10-12. fick den bästa tiden måste jag säga : då är inte hela dagen förstörd heller. ska iaf upp vid 8 tiden då jag måste ringa bokningen o höra hur jag e bokad under veckan. ska vara ledig i helgen, eftersom vi ska ha lite halloween mys då :) kommer bli skit kul! 3 rätters meny står på schemat, underbart umgänge o vin :)
ska fixa o dona på lördagen, så då hinner jag inget annat än de. o söndagen kan jag säga att jag icke kommer vara jobbduglig :P

men har ju jobbat denna helgen o var disponibel förra, så kan ju inte klandra mej att jag e ledig varje helg. har faktiskt jobbat två i rad, även att jag inte var ute på jobb förra helgen så var jag disponibgel o kunde inte planera att göra nått då. men de var ingen som ringde o behövde hjälp så de kan ju inte hjälpas.

jag SKA vara ledig i helgen. så e de bara. o ska säga de imon, men jag kan jobba alla dagar annars denna veckan.

ante glor på idiana jones, vilket jag tycker e skittrist.
jag ska måla naglarna istället :P

just de, har varit en runda hos farmor o farfar idag med, med sofie o Lias. :) trevlig, dagen har varit kanon!

tjopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar