tisdag 12 oktober 2010


såå, nu har jag tagit bort fronten på badkaret, torkat o grejat under där.. öök, jävla kattkräk! så förbannad man kan bli, sen sitter han där i hallen o bara glor på en, när jag logger på alla fyra o torkar hans äckel päckel piss!

går man förbi honom så sträcker han på sig o tror att jag ska klappa honom. så fan heller, e inte mammas pojk idag inte! >:(


tvätten snurrar på, har varit nere en runda precis. o kl e snart 2, sen e de bara 2 timmar till, sen kommer min man hem :D träffades knappt igår, eftersom han var iväg o rände med Pekka o Bror sin.



funderar på att börja göra mina naglar i ordning igen. saknar dom skarpt! :) men jag vet inte om de blir utslängda pengar eftersom jag börjar jobba nu i vården av allt, o där är man ju i vatten o spritar händer osv hela tiden.. :/ jag vet inte om de håller för de.. en jobbakompis har också sånna fina naglar, o hon sa att de e ganska lugnt. jag vet inte.. :/ ska kasnke ringa till Anette o höra med henne, vad hon tror. för de hade varit riktigt kul, dessutom e hon billigare nu än innan då hon gör de hemma i svängsta istället för i stan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar