torsdag 14 oktober 2010

var ju på möte innan idag. och blev godkänd på bokningen :D

så imon börjar de, ska jobba mellan 12-16 imon i nya stan :) ska bli kul, o skönt eftersom jag varit där på praktik så har en aning om hur de går till. o de e ju bara fyra timmar, så ska kolla läget där lite :)
nu vet jag iaf vad jag kommer göra om dagarna/nätterna/kvällarna ;)

har varit en sväng hos pappa med, kollat in de nya huset osv. :) fick även middag där, gött.

efter de körde jag o hämtade mamma o baloo för då var de dags för en lektion i lydnad:) brukhundklubben valpkurs :D gick väl bra, förutom att han skulle tävla med alla andra vovvar, o alltid vara först ;) hehe

nu e jag äntligen hemma. har varit en lång dag så jag tänkte lägga mej i ett varmt bad nu. fryser som satan i gatan..

bye bye then!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar