torsdag 14 oktober 2010

möte

mötet gick bra på bokningen.
hoppas på att man kommer med och blir godkänd, :P det gäller att vara flexibel nu i början, så att jag får massa jobb. ska jobba satan nu så jag samlar ihop massa pengar så jag har råd med en egen bil :) jag kommer säkert tjäna mer än Ante! mohahahahha!
gött

nu sitter jag hemma hos mamma, på linneas rum med henne o simon. kollar på när simon river linnea i näsan. nu försöker han glo i den.. :/ aja.. va ska man göra. alla kan ju inte vara normala. :P

jaha, då får man se om man blir ledig i helgen eller inte. jobbigt i o med att jag inte har nån bil denna helgen. bara på söndag. ante jobbar lördag, o mamma fredag natt.. fis oxå.

nahe nu ska jag glo på kvateret skatan, o måla nailsen :) bye
/s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar