onsdag 20 oktober 2010

jobb

japp, de ringde från bokningen idag. (äntligen) undrade om jag kunde ta ett passs på asarums hemtj. imon. klart jag kan! :)

så ska dit imon kl 7... jobbigt, e inte van o stiga upp så tidigt nu men men, e bara till 11, sen e jag ledig i 5 timmar, sen ska jag in till hemtj. i karlshamn. :) ska bli intressant, där har jag aldrig varit.. men kommer nog gå bra, har kört ikväll o kollat in var de ligger ;) hehe, måste ju vara på säkra sidan :P hamnade en runda hemma hos uven på en kaffe med, trevlans :)

mötet mellan voffsingarna gick bra, helt tokiga o galna, sprang runt som idioter ;P hehe, självklart blev de ovänner ett par ggr så vi fick sära på dom.. :P den där lilla tösen hon kan hon ;) hehe. Baloo vågade inte till en början säga ifrån när hon blev jobbig för honom, men etfre ett tag hörde man även ett morr från hans sida. :P
mamma ringde för en stund sen o sa att han var helt slut. efter dagens bravader :P
kan jag säkert tro!

har kollat på bonde söker fru nu, så nu e jag nöjd med mitt tv tittande för ikväll :P ante glor på nån film med vin diesel :)

aja, funderar på att bada.. hmm.. får se om jag orkar... :P sova tidigt idag :P ska ju ARBETA imon!!

nassen! /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar