fredag 15 oktober 2010

fredag kväll

jaha, här sitter man, trött som en gnu. ikväll är jag skönt trött.
gubben hämtade mej från jobbet vid 16, o så körde vi in till stan för att äta lite kina mat :)
satt där o pratade lite, sen körde vi hem.
jag frös som fasen så jag kröp ner i ett varmt bad, o jag kan säga att de verkligen hjälpte :) härligt!

skulle igentligen festa lite ikväll kom de fram till, men är så pass trött att jag ha fått lite ont i skallen.. :/ känner mest för att bara krypa ner under täcket i soffan o glo på tv. Ante körde in till pekka för ett par timmar sen, så jag e ensam hemma just nu.

meningen var att jag o sofie (kusin) skulle dricka lite vin, jag har druckit ett halvt glas nu, o de känns som jag ska somna när som..

gick bra att jobba idag. var jag o en annan vikarie, men de gick bra iaf :)
har sovit skit kasst inatt, o sen nu ont i huvvet. troligtvis har jag spänt mej inför jobbandet.. hoppas inte de blir likadant varje gång jag ska jobba. :S bara för de e ett nytt ställe..

yeye, nu har jag iaf tjatat klart för den här gången.. får se vad sofie säger om kvällen sen.

tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar