måndag 11 oktober 2010

tjollahoppsansa!


nu är det inte många dagar kvar på ledigheten. både skönt o lite läskigt.

bokningen börjar i veckan o jag ska dit på möte på torsdag kl 11.00.


får se va de har att informera mej om. jag känner inte alls för att åka runt i Heeela kommunen. shar varit på några ställen o jobbat innan, men det är ju 1000 till! jag vet inte ens vart alla ställen ligger. o sen ska man ut i hemtjänsten med.. utan någon som helst introduktion.. :S hoppas de e snälla mot mej ;) hehe. för e de inte de, gör de ju inte saken lättare..


igår var jag hemma hos mamma en sväng. vi var ute o gick i de fina vädret på den stora staden med Baloo. sen hämtade gubben mej där vid halv 8 tiden igårkväll. :) hem o tog ett varmt bad. härligt.


nu sitter jag här, nyssen uppstigen o väntar på att Kim o kevin ska komma :) hörrs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar