måndag 18 oktober 2010

hmm..

sitter o väntar ¨på att nån ska behöva min hjälp. :P
ringde precis till bokningen o frågade om de hade något till mich denna veckan. men de såg inte ut som de i nuläget.. får vänta i se om de ringer. hon satte upp mej på disponibel listan imon iaf, så behövs jag så ringer de "akut".

skönt att man har en bil iaf. :) frågan e dock vad man ska hitta på idag då.. hade gärna velat jobba idag. har ju bara jobbat 4 timmar allt som allt sen jag kom med. visst de e ju bara helgen jag varit ledig, men ändå.

pappa har varit här en runda på en kaffe o smörgås :) han hade varit hos doktorn så hade vägarna förbi. :)

ska iaf ta o städa av här lite idag, sen får vi se vad man ska hitta på. kan ju faktiskt vara så att jag åker på att jobba kvällen eller natten, om de skulle krisa nånstans. jobbigt att inte veta.. men men, vad ska man göra. de e så systemet ser ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar