söndag 7 november 2010

ojojo

längesen.. ooops, men kan faktiskt skydda mej o säga att jag har jobbat e del nu mera. :P

o vet ni vad!?? jag ska få ett vikariat ! det börjar nu den 13 november!! så härligt! är superglad! då vet jag iaf vad jag ska göra de kommande månaderna:) haha iaf de två o en halv mån. framåt! underbart! :D

visst, de e inte många procent men de e tillräckligt föratt jag ska kunna leva på de :D

vad har mer hänt sen sist..? inte mkt. jobbat som en galning känns de som. varje dag denna veckan nästan.. så har bestämt att jag skulle vara ledig idag o blir så imon med för jag då ska jag in till stan på möte. ska skriva in mej i kommunal o a-kassa. blöö de e så mkt som ska göras hela tiden. man e inte van vid de.. e bortskämd i skolan måste jag säga.

inge vidare att bli vuxen då de gäller sånt.. :/

nu ska jag nog lägga mej i ett bad, innan jag ska köra in till mamma med bilen..

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar