fredag 19 november 2010

sitter o lyssnar på pon de replay med rihanna. var år sen sist! :P taggar inför ikväll :)

väntar på att gubben ska komma hem, så vi kan handla lite maot, sen e jag redo för partyyy!

hade ju velat att de kom ett gäng, eller att vi skull nånstans där de var mkt folk. var längesen sist man var på en stor fest! o de e alltid kul, sist var då räkan fyllde år.. ok.. inte jättelängesen, men jag känner de! ;)
ikväll får vi se vart vi tar vägen. är ingentligen inte sugen på utgång.. har dåligt med pengar såhär i mitten av månaden.. o sen veeeet jag att jag som vanligt kommer få ont i ryggen. men man får ju ändå apssa på att gå ut då kim e barnledig ;)

e lixom inte varje helg precis. e långledig nu över helgen. skönt. men jag måste säga att jag trivs som satan där! :D
underbart, vill inte sluta.. :/
nu är de bara den stora frågan, vad man ska ha på sig ikväll?? får nog ta o gräva lite i garderoben o se vad man kan hitta.. byyyyeee

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar