torsdag 11 november 2010

jaha, då var de dags igen för lite jobb. 14.30-21.30 ikväll. lustigt nog lyckas jag bara få kvällar, o de gillas icke. hinner inte med nånting på hela tiden som man e hemma innan. sen kommer man hem då passet e slut o då e de i princip läggdags..
tycker inte om kvällarna.. :( idag är de iaf i asarums hemtjänst, o tiden går ju fort i hemtjänsten. de e ju possitivt, sen får jag ju lite extra betalt med, då jag passerar obtimmarna. :P

lustigt, jag bad om att jag ville ha natten, har inte fått en enda natt sen jag började.. (!)

o kvällar tycks de vara gott om... skönt att jag börjar mitt vikariat iaf. vet att hon jag ska jobba för inte har många kvällar, så de e ju skönt. :) hande varit ännu göttigare att få ett vik på natten, men ska inte klaga. jag hade tur att få detta vikariatet iaf!! :D

nu slipper jag hoppa runt som en toking i kommunen, för nu e de ett ställe som gäller i 2,5 månad!! underbart! ni anar inte hur glad jag blev då chefen ringde! trivs som fisken i vattnet på mariegården :D de e mitt jobb! de känns så iaf. :P

bil får nog vänta ett tag iaf, för som de ser ut nu så finns de ingen som passar min gubbe.. jag kan ingeting om bilar, e helt dum i skallen när de gäller de.... men nu får jag iaf ett schema så man kan ju planera lite bättre då. :) jag vet ju när jag behöver låna en bil osv de här kommande veckorna. o de e skönt!

ha en bra dag allihopa! jag hoppas att min ska gå fort! så jag får komma hem igen ;)
/s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar