söndag 28 november 2010

julstämning!


idag har jag julstämning. var iväg i hanöhus igår, med mekonomen o åt julbord. de var trevligt, men blev lite sådär drygt då bandet började spela. dansband, o vi som inte kan, o vill blev sittande s vid bordet i flera timmar, o bara drack...


men gott de var de :)

idag e jag hos mamma, för skulle se julparaden o sen blev de en runda på stan. precis då tomtarna kom så började det att snöa. de var mys! :)


tror att jag har hittat en julklapp till min älskipälski med. :) men är inte säker. kanske blir flera julklappar för hans del iår ;) nu har jag bara alla andra också.


får se om man kanske ska sätta upp granen sen när vi kommer hem. eller baka lussekatter. hade varit mkt gott. e sååå sugen på de. har ätit en detta året, som smakade skit. smakade bara torrt o ingen saffran, den var knappt gul!!!


menmen. får nog ta o göra min egna om jag ska bli nöjd. imon ska jag jobba, har för mej att jag börjar vid 8 men får kolla de en gång till när jag kommer hem. ska egentligen sluta vid 13 men eftersom de e anhörigträff kl 14 så ska jag stanna över o hjälpa till o vara med på den. jag e ju där uppe hela dec, o januari. med.


jaja, nu ska de dukas här, sen ska jag se om jag får tag på Andreas. hejhej


/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar