fredag 12 november 2010

jaha, de gick bra att jobba igår, förutom att vi hade 3 lappar att gå på istället för 2.... jag har bara varit där en gång tidigare på 2 år.. så jag stod som en idiot. kände mej som jag var på första dagen på en praktik! haha. usch...
roligare att jobba om man e van måste jag säga... men de blir de ju ändring på imon :D

fick dessutom jobba över en halvtimme med.. blää för de.. tror inte ens jag får nått extra för de.. var hemma här tio.. o jag tror man bara lägger till en halvtimme.. ingen speciell övertid hmm.. lustigt.. bara för man e vikarie så ska man inte få rättt till de som de fasta.. :S

har precis ätit 2 mackor med skinka o senap.. mmm, längtar efter julen nu, vill upp med allt julstök, köpa julklappar, baka julgodis o kakor, o mat, o speciellt: tomy körberg med Julen e här! :D de närmar sig med stormsteg :) smyglyssna på den kasnke. ;) de gillas!

idag ska jag nog en vända in till stan. e ledig idag. väntar på att kimpa ska ringa. så kör jag in till henne som redan e i stan på Öppna förskolan med älsklingspojken!

jaja, nu ska jag se vad katten gapar om.. antar att hon vill ut på balkongen...


/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar