lördag 2 april 2011

v 12


som många säkert redan vet så gick vi in i v 12 igår :)

känns helt overkligt att jag ska bli mamma, äntligen! o ante ska blir pappa! vi ska bli en riktig familj nu, utan att bara ha två "låtsas bebisar" (lilleman o mizzie) hehe


enligt mina beräkningar så kommer lill*n i oktober månad. men eftersom de e jag själv som räknat ut det så kaaan de vara helt fel. :P

jag har iaf redan fått en bula så hade inte kunnat dölja det mkt längre.. sen har de varit riktigt kämpigt att hålla tyst om detta. :P

o att folk redan vetat o´m de o frågat mej o jag ska stå där o ljuga rakt upp i ansiktet. :P haha, så dumt, men ändå kul o spännande. nu vill jag bara átt bebis ska växa o gro så att han eller hon e redo för ett liv utanför magen :) längtar! men de förtår ni säkert!!

o de blitr inte lättare av att de e såå många som går runt med sina små gullungar på stan o magar ser man överallt. fast de var värre då man inte var gravid, för då såg man alla med magarna i vädret! överallt! bara för att man själv så gärna ville ha :P men nu e de dags iaf. har inte fattat det, men de lär jag nog inte göra heller. :P haha

så nu vet ni de iaf :)


/S



5 kommentarer:

  1. Men gud vad roligt sofie :) Grattis!:)

    SvaraRadera
  2. Johanna Moscán8 april 2011 kl. 21:37

    Stort grattis! Vad förvånad jag blev när jag tittade in här :P Grattis igen! Hoppas allt är bra.
    kram

    SvaraRadera