tisdag 5 april 2011

tisdag


idag är det tisdag, det betyder att jag är i v. 12. 11+4.

tiden går så himla fort. :) de e bara gött, för då varje dag tar slut e jag ett steg närmre finalen :)


idag har kim varit här o skvallrat lite. alltid kul med nytt skvaller :)

har ävenhaft lite midsommar här för mej själv med potatis, gräslök, gräddfil o korv :P haha skulle äta lite jordgubbar, men orkade inte med det just nu. får ta de ikväll då jag kommer hem från jobbet, för sart ska man nämligen köra. börjar kl 4 idag o slutar kvart i 9.


känner att jag har ont i huvudet idag, trött o slö. lilla pyret tyckte nog inte om all gräslök mammsen åt innan heller, :S men gott var de :P haha, nu smakar jag bara jord i truten.. kan tänka mej att de inte luktar alltför mys där heller:P får bli tuggummi idag haha.


nahe, ska köra nu, hejs!

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar