fredag 22 april 2011






































jaha, då var man bättre från maginfluensan.. :S idag mår jag bra :)

men satan va tråkigt jhag har haft de, inte träffat någon.. blööö..

nu e jag frisk o då får jag äntligen göra de :)

idag ska vi iaf in till mamma o äta lax osv. sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.

imon ska vi till stoffe o grilla. härligt, känns som sommaren e påväg. fast jag måste erkänna att jag blivit mer känslig mot värmen.. :S inte bra! för de e redan så jag reagerar.. aja, får sitta i skuggan iår. :P

nahe, får städa ur kattlådorna idag känns de som. de luktar skit! o sen ta ett tag här hemma innan vi ska till mamma vid 3. gubben e redan igång med dammsugaren.. o kl e 10.10...... usch, denna stressade människa. han vet inte hur man gör då man tar de lugnt.. måste nog ta en lektion med honom o lära honom de. för de har jag MVG i ;) lite sommarbilder kommer också :)



/S

4 kommentarer:

  1. aaah, jag ÄLSKAR grodan! :D Avis!

    SvaraRadera
  2. ja han e inte dum han :) de gör jag med :) hehe, åhlens 79 kr. vet inte om de säljer dom iår. men de tror jag nog :) köpte den förra året, kunde inte låta bli, var ju så söööt o billig ;) hehe

    SvaraRadera
  3. men gud va billigt! jag måste se om jag hittar en sån :D de kanske har något liknande så man kan piffa till baksidan lite :)

    SvaraRadera
  4. när vi var i kristianstad i måndags så hade de en flugsvamp. den tyckte jag var himla gullig ;) men köpte den inte. vet inte var man ska ha den. så de har lite smått o gott :)

    SvaraRadera