onsdag 13 april 2011

idag är de onsdag. o då ska jag på möte med jobbet..

halv 2 till 4 ska man dit. hatara att de e mitt på dagen.. för man får inget gjort innan o man får inget vettigt gjort efter. :P har iaf precis vaknat. idag blir de en kaffe med kusinen innan jag ska iväg.

har även kommmit in i en extrem trötthetsperiod. usch, e så himla trött, så orkar knappt stå på benen på eftermiddagen. o problemet e att om jag vilar då så kan jag inte sova hela natten istället. hoppas de bara e tillfälligt de här.. har ont i huvudet idag med.
tänkte lägga in lite bilder med på magen sen. måste bara ladda batteriet i kameran så de får bli i nästa inlägg :)

nu ska jag iaf äta lite frukost.

´förresten! köpte en barnbok på maxi häromdagen, en bok om graviditeten, födelse, fem år efter, och sjukdomar o andra bra saker att veta :) även några recept på barnmat, för de har jag nämligen tänkt göra själver. :)
de gjorde mamma till mej o de ska jag göra till mina barn! . slut.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar