måndag 18 april 2011

längesen



nahe, får väl ta o skriva några rader här idag. :P

har jobbat hela helgen så har inte blivit mkt tid över till datorn :P


annars har de inte hänt allför mkt.. kommer inte på nått faktiskt. inget roligt iaf.. :/

de enda är att jag nu i helgen gick in i v 14 :)

o att vi fått tid till UL. den 25 maj :) längtar!! har inte märkt nått ännu, men de kanske e lite för tidigt att känna den lill* varelsen i magen än. vet en del som kände det tidigt, men jag kan inte säga att jag gjort de.. :/


idag blir de iaf en vända till Kristianstad med gubben! vi e för en gångs skull lediga samma dag :) o då får man passa på o hitta på saker, o vara UTE i detta fina vårväder! e så varmt på balkongen att de knappt går att sitta där :P haha

2 kommentarer:

  1. Jag kände Emmie röra sig i magen i vecka 16. Så snart är det nog dax :D Det kommer gå snabbt till ultraljudet- så mysigt att ni äntligen ska få se era små bebisar ;) hahaha

    SvaraRadera
  2. ok, ja. jag längtar mest till Ul såklart, men mycke till de börjar röra på sej med. så man kan vara "säker" på att de e nått där. :) min lill* bebis :) hah!

    SvaraRadera