söndag 3 april 2011


har precis ätit lite frukost hos mamma. blev att jag sov här inatt, orkade inte köra hem igår kväll, + att ante var iväg o festade så jag hade inte fått en blund i ögonen då, pga snarkningar......


inte för att man sovit så mkt här heller, för de låg en hund på golvet jämte mej o smaskade HELA tiden.. omöjlig, kl 8 tyckte han att de var dags att stiga upp dessutom.. jädra hund... :P


idag är det söndag, o nu har snart denna helgen också gått.. imon blir de jobb. denna veckan e inte så farlig för jag jobbar bara 3 dagar. :P sau gott..!

ska vara ledig, tänker inte hoppa in extra. nej nej!

behöver vara lite ledig känner jag de e alltid skönt.


har inte behövt springa på toa hela natten inatt heller. skönt. de e tredje natten på rad som jag slipper de nu. :) häromnatten som jag heela natten utan att vara uppe. tror dock att jag var uppe en gång men då sov jag nog. :P haha


hej svejs! /S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar