torsdag 7 april 2011

torsdag


idag är det en städdag och tvättdag. brukar bli så då :P fint väder är de med, fast de blåser o de e skit.. :/


får se om man orkar pallra sej ut en rnda sen när tvätten e klar, ska strax ner o slänga in en ny maskin. hade så jädra mkt tvätt idag.. iomed att gubben hade bokat en måndag i hopp om att han skulle vara ledig, men icke.. han skulle jobba, likaså jag. så resultatet blev ju att vi fick boka en ny tid o de e inte de lättaste här inte.. hatar dessutom tvättstugan här.. den e äcklig! usch.. gamla maskiner o folk vet tydligen inte att om man slabbar där så torkar man väl upp de efter sej? nej fy! inte mysigt alls. de känns inte som om kläderna blir rena.. därför har jag idag tagit upp den blöta tvätten o hängt i lägenheten. luktar gott här nu! :) hänger man de i torkrummet så uktar de unket sen. o de gillas inte!


har varit inne hos mamma nu på morgonen o ätit scones :) gott vare! ante jobbar till 6 denna veckan. jag däremot e långledig nu! härligt, behövdes verkligen känner jag! känns inte som man hinner med nått här hemma då man jobbar hela tiden. :P när jag kommer hem från jobbet e jag så trött o orkar liksom inte ta en dans med snabeldraken direkt.. då vill jag bara slappa eller ev. sova nån timme:P de tar på krafterna att vara gravid. annars mår jag mkt bra, jag känner ingenting mer än trötthet. men inte så att jag inte orkar vara uppe direkt. lite slö sådär. :) härligt, mår inte illa heller. de händer att jag känner lite så om jag inte ätit på länge. TÖRSTIG e jag däremot jämt! men de e ju bara bra.

nahe, får ta tag i tvätten nu. har ont i ryggen efter allt asande på den.. :(

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar