tisdag 22 mars 2011

bloggtorka..

jag veeeet! jag är sämst på att blogga :P
men finner inte tiden för de, har kanske inte så stort intresse för de heller. :P
för att vara exakt, mitt liv e ganska drygt just för tillfället :P

jag jobbar o står i. de e typ de enda som sker. idag ska jag jobba. men innan dess ska jag ner till kim o lille kevin :) var längesen nu.
har suttit ute på balkongen o laddat ;) solen stod på, de tråkiga e dock att den försvinner runt huset vid halv 12.. vilket suger rumphål.. jag som vill gotta mej i solen en bra stund.. men men.. får vara glad att man ser en glimt av den iaf.
har riktiga vår/sommarkänslor nu. vill ha sol o värme! vill ha maj juni månad :D men de e inte fel med mars april heller :O de e härligt med våren! man ser allt blir mer o mer likt sommaren. aaaaah!
nahe, nu får jag nog ta o slänga mej i duschen. så man e redo :P

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar