onsdag 9 mars 2011

hejsan svejsan!



kl e 10 på morgonen o här sitter jag o äter godis.. de blir lätt så då påsen ligger vid datorn helt öppen o helt i min smak..





vaknade på Ante gick upp idag vid 8. inte bara för att han stökade runt utan även för att solen stod på direkt i mina ögon genom persiennerna. de där små hålen vid sidan. de e hemska, för där igenom kommer solen fram.. jag är glad över att man får vakna till sol varje morgon så ed e inget fel med de, men kunde ju vara liite senare dock.


nu sitter jag här iaf, uppstigen men fortfarande i pyjamas. :P


blir en runda in till stan sen till mamma och linnea. kanske även en tur på staden o shoppa lite. :)





yes yes, har inte mkt mer att säga. kommer kanske under dagen. vi får väl se.. :P

(bilden e en gammal bild från SRF -08. "se söta ut" haha)

vill ha sommar o sol o värme nu!!






/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar