lördag 11 september 2010

ullared



blev en tripp till ullared igår. jag o min gubbe :) var väldigt trevligt, förutom att jag inte kunde somna natten till igår.. antar att man var spänd inför resan. steg iaf upp kl 5.00...... då var jag mer död än levande kan jag ju säga. iomed att jag sovit typ 3 timmar..




gubben körde iaf så jag kunde sova lite i bilen också.. även om han var lite avundsjuk o tjurig för att han inte fick sova.. :P




blev en del fynd där iaf. men någon morgan eller Boris träffade vi icke.. :/


köpte äntligen en ny matta till tv rummet. en svart ryamatta :) fint blev de, en svart duk o gråa gardiner som passar till vår gråa soffa. :D kommer bli skitsnyggt då jag fått upp dom. blir inte idag för jag ska jobba inatt så därför tänker jag bara slappa idag o gå i pyjamasen hela dan!




köpte en laserpekare med till kisarna. :D det var nog de bästa köpet tro jag.. eller iaf för dom :P haha, springer som satan här i lägenheten nu. :P söta mina små bebisar :)




nahe, lite kaffe nu så man vaknar till liv, e väldigt seg nu efter att varit runt o sprungit hela dagen igår, slutade hos kusin sofie på fest, så e lite seg idag..




herrååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar