torsdag 30 september 2010

sista september..

idag är det den sista på den här månaden. tiden går så fort! :S


min kära kusin o hans sambo är på Ultraljud idag :) spännande!


kevin o mamma Kim har varit här en stund idag. han e så go! o duktig som redan går alldeles själv! :D


ska jobba inatt. chefen ringde imorse o sa de, så jag tackar o tar emot. :) e bara en natt, så de e ju lugnt. ska snart börja med middan nu. potatisgratäng och fäskfilé med mkt mkt sallad :D

så då e de bara för hjärtat att värma när han kommer hem. jag ska försöka lägga mej en stund senare innan jag ska örja jobba. o se om jag för det första KAN sova.. brukar vara svårt med de.. :/ men de ska nog gå bra ändå.


nu är det bara två veckor kvar, sen ska jag jobba ihjäl mig, för då ska jag på möte hos bokningen.. ska önska natten så mkt som möjligt, känner att jag trivs bra då :)

o de fungerar bra. iaf där jag har varit..


nu sprutar Mariette med Dear Mr President ur högtalarna :) fan va den e bra.


nahe, nu ska jag nog ut o vandra en runda tror jag.. får se om jag pallar. en liten sväng iaf. ska ringa till kusinen o se om hon e sugen.. :)





hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar