torsdag 16 september 2010

jobb jobb jobb

sitter o diskuterar sexställningar med Linnéa på MSN.. ska tydligen ha de till nollningen.. hehe





spränga en ballong. sånna lekar e roliga :D





jag har arbetat inatt. en natt kvar. ska nog gå bra. har aldirg jobbat 2 nätter i rad förr, så ska bli intressant o se hur trött jag är runt 4-5 imorgon bitti.. :P





ringde från bokningen idag med. givetvis låg jag o sov. o tur hade väl jag som ringde upp när jag vaknat o hon sa att hon hade en plats till mej :) ska på möte där den 14 oktober. ska försöka komma ihåg de med.. får se hur de ska gå inom bokningen. hoppas de inte blir allför tungt. min rygg är ju inte som den ska va. men men. man får ta det som de e.. annars kommer man ingenstans inom vården. de e ju det jag vill jobba med. så då känner jag inte för att skita bort den här chansen. även fast de gäller att jag nästan aldrig e hemma sen.. :S





nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen kommer min man hem. :)

1 kommentar: