onsdag 8 september 2010

längesen..

riktigt längesen som jag skrev här nu..

sommaren har gått nu.. nu e de snart höst.. :/


jag har avslutat mitt sommarvikariat, men blir inringd då o då. nu på nätterna :) skönt att ha lite extra klirr i kassan! ska jobba på lördag natt. var bjuden på en 25 år fest men de får man skippa. synd men samtidigt så e jag glad att jag istället blir några kronor rikare :)


mamma har skaffat sej en ny liten hundbebis, Baloo! underbar e han. den lille gangstern!


idag har jag även ringt till bokningen. o så får vi se om jag duger för att jobba inom den. de som suger mest är att jag inte har någon egen bil. hade underlättat om jag hade haft de. men de kommer väl! pappa ska hjälpa mej o hitta en bra liten bil så småningom, eftersom jag är helt dum i huvet då det gäller bilar.


snackade med Henning Von Harriet innan också. verkar bli så att jag sticker till Växjö nästa helg om inget jobb inträffar. då blir de fest :) har ju ite hälsat på henne där sen hon flyttade vilket var väldigt längesen.. dålig stil av mej... men hoppas jag har möjlighet att träffa grisnyllet då istället! :D

helt sjukt bra låt det där.. Gramps Morgan – Wash The Tears(vet inte hur man gör då man ska länka till denna låten, men här är namnet iaf. ;) finns på spotify :)


idag vet ifasen vad man ska hitta på. tvättar nu men där har jag bara en maskin kvar. sen sitter man här o glor.. blöö.. kims mamma kommer o ska hämta Kevins barnstol innan 3. så innan dess får jag nog stanna hemma, annars får jag nog mitt huvud kapat.. :P

nahe, ska dricka upp mitt kaffe nu, sen får man kanske ta o plocka lite här. ska se om man hittar nån rolig väggtext att beställa med. :)


njut av bilden från tjejfesten ett par helger sen :) byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar