söndag 26 september 2010

hösten e kommen..

har jobbat denna helgen. härligt!

nu tvättar jag upp de lilla som vi hade här, så slipper man tänka på de i veckan.
gubben min jobbar o jag ska köra in till mamma om ett tag med bilen. har haft hennes nu denna helgen, o nu e de hennes tur o jobba :)

känner mej faktiskt inte trött idag, trodde jag skulle vara helt död men de går faktiskt bra. (än sålänge)

får se när man får jobba näst :)
har drömt sånna konstiga drömmar på senaste, kanske ska ta o börja skriva ner dom. för jag skojjar inte, men de e faktiskt så att en del skulle kunna bli en film :P haha. skräckis!

nu har snart september gått, o hösten är här. suck.. gillar inte den delen på året. har väldigt svårt för de..

jaja, ska ner en runda i tvättstugan nu iaf. ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar