onsdag 29 september 2010

har badat nu. gött var de, med tända ljus o mycket skum. väldigt avslappnande, kände att jag behövde det.
nu luktar man kokos efter att smörjt in mej med kokos body butter. underbart! love kokos! :)

har precis målat naglarna, o skulle egentligen använt min ansiktsmask med, men givetvis glömde jag bort de, o sminkade mej... faan, får ta de imon, eller lite senare ikväll då man har tvättat av kletet i ansiktet.

snart kommer hjärtat hem :) då ska han få se va fint de blev i tv rummet :))

de enda jag inte ha gjort idag är gjort rent i kattlådan o bäddat sängen. när Ante kommer hem har han förhoppningsvis köpt sand så jag kan tömma äckellådan.
sängen ville jag inte bädda, för kisarna sov så gött insnurrade i täcket :) mina bebisar.
ville inte slänga bort dom. o kvar ligger dom ännu, o nu e de ju kväll så de e ju ganska meningslöst o härja med de nu..

nahe, ska slänga mej i soffan nu. hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar