fredag 17 september 2010

fredag


sitter inne hos mammsen o baloo nu.


har jobbat klart denna veckan nu. skönt, men nu känner man sig sleten kan jag lova.

trodde aldrig att jag skulle orka vara vaken hela natten som var eftersom jag hade så svårt att sova igår på dagen.. o kvällen. men det gick alldeles utmärkt. jobbade med en tjej från bokningen. gick jätte bra! :) får se när jag får jobba nästa gång. hoppas såklart på fler nätter. känner att de passar mej mest.


ska äta middag hos mamma idag. tar helg nu känner jag. e helt slut. men de ska nog ordna sej. :) har även ansvaret för Bob The dog ikväll och imon bitti :) husse e i Gtb så vi fick äran att ta hand om monstret :) hehe


väntar på att Linnea ska komma hem nu. sen blir de nog middag gott!


yes yes. ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar