måndag 26 april 2010

suck..


här sitter jag, trött som en gnu, Ante har en förmåga till att snarka igenom HELA natten.. suck..

när man säger till honom blir han förbannad, jag kan inte lägga mej i soffan för då har jag två katter som ska in där hela hela hela tiden. o de går inte för då ska dom vara i tvrummet varje natt hädanefter.. taskigt läge.. har sovit allförlänge idag tack vare detta..


skulle egentligen till skolan vid 10.00 idag, men Karin hade ringt hem till mamma kl 7.45 (!) o sagt att de var en annan lärare som var sjuk så hon skulle få hoppa in i hennes ställe.. o bad då mamma att hon skulle säga till mej om de gick bra att jag kom kl 13.00 istället.... visst de gör de väl, men tycker de e trist, för då har hela förmiddagen gått.. :/ sen blev jag lite sne eftersom jag lämnat mitt nya hemnummer till skolan, o ändå ringer de hem till mamma.. o väcker henne.. kunde inte somna om efter det.. fick ante till att stiga upp o då somnade jag som en gris.. :P

skulle stigit upp när hon ringde, men de e ju lätt att vara efterklok.. :I


vi ska ut o åka Motporcykel en sväng idag med :D de var ett helt år sen sist :D hoppas bara vädret står på min sida....


nahe, en kaffe till på detta, sen får jag nog börja göra mej lite i ordning.. HERRÅÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar