torsdag 29 april 2010

-

idag är en sån där dag då jag vill göra massor! har putsat fönstret i sovrummet, o hängt upp nya rena fina gardiner... (fina kanske var att ta i).. nu e de ljust o fräscht där iaf, köpte ett par vita gardiner i k-krona då vi var där i tisdes, skulle hänga upp dom idag, o öppnar paketet, o i ligger endast en längd (!) vafan e detta tänkte jag! så där sket sig mina idéer.. suck., min vanliga tur. de står inte på paketet att de skulle ligga en längd i. o hon i kassan sa inget heller, hur fan ska jag kunna veta det då!?? kul när man inte bor i närheten heller.. :/ 99 kr bortkastade pengar.. de e ju inte så att jag kör till k-krona bara för en längd gardin heller.

fyller år på måndag.. ska ha lite fika då för mamma, linnea, simon o mormor.. sen under veckan komer pappa och dom . får se vad man ska bjuda på. kanske blir att man gör en enkel bakelse, eller blir de tårta?? :9 tårta e gott....

3 kommentarer:

  1. Meeeeeeeen, jag och Kevin vill med komma på födelsedagsfika :(

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på tårta, tårta är gott!

    SvaraRadera
  3. kim, du e välkommen på måndag om du vill =) blir bara ja, mamma, linnea, simon o mormor !

    hanna, de blir kladdkaka ;)

    SvaraRadera