onsdag 21 april 2010

sorry....

ojoj.. har fått tillsägelse att jag inte uppdaterat min blogg på ett tag :P
sorry.. men har inte haft tid helt enkelt.
iallafall.. har hjälpt mamma att flytta och fått i ordning där, sen har jag pluggat en hel del nu med, har precis börjat o då finns det o göra...
i måndags var jag i skolan och fick mina uppgifter i Geriatrik. gud, de e pissvårt! hur mycket som helst, o boken är inte till mycket hjälp..
igår var jag i stan med mammse en runda. skulle byta en tröja som jag köpte till gubben min förra veckan, men den var för liten.. så jag bytte till en annan, en vårig skjorta :) den kunde han ha, han var jätte fin i den :)
idag vet jag inte vad som sker.. blir väl en dryg dag o bara sitta hemma o glo.. Ante jobbar kort dag idag, men sen ska han till sjukgymnasten för sitt knä. han har bilen o jag är fast :O

på fredag ska syster spela trummor i stan :) de ska jag gå o kolla på med mamma. :) Linnea är väl inte jätte glad över de, men vafan, klart vi ska se henne när hon sitter där bakom sitt trumset. haha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar