tisdag 13 april 2010

längesen..


förlåt för att jag är usel på att uppdatera min blogg, men har inte kommit in i det här ännu :P
vad har hänt sen sist.. ?
jag ska börja skolan igen, fast på distans denna gången, började igår, men ska inte vara på skolan förrän imon onsdag, o hämta mina grejer som jag ska plugga på.. blir nog en hel del, har även sökt studiestöd igen.. o även lagt till lite lån :) så man har pengar för en gång skull.. har varit lite tajt med det på sistone, visst jag får ju betala tillbaka de sen när jag e klar, emn det är ett annat kapitel. har faktiskt en plan på hur jag ska göra. jag ska betala av allt i sommar, eftersom jag inte tog så stort lån så blir det en enkel match :)

igår var lille kevin och mamma kim här på en fik. även gisela tittade förbi och fick sin dos av bebismys :)

idag ska vi upp till mormor o visa upp den lille guldklimpen. när linnea fick reda på detta så ville hon självklart inte missa den chansen att se honom så hon kommer oxå. :)
ska sova hos mamma inatt, nu när hon e stadsbo o bor ett stenkast ifrån skolan så e jag ju tvungen att sova där, så slipper jag ta bussen, för det ogillar jag.
nu ska jag köra in gubben min till stan, sen ska jag bege mej ner mot svängsta, för att hämta kim och kevin:) bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar