onsdag 28 april 2010

shoop shoop



här sitter jag i vanlig ordning, :P


har pluggat hela dagen. e helt slut i huet nu..


städat har jag oxå hunnit med, tog en paus nu.. ska bara torka golvet med, o diska upp de lilla som e.


snart kommer Linnéa hit. :)




uppdatering av gårdagen


var i k-krona med Ante, gick där inne o hittade inte ett skit. två ggr var vi inne på gina tricot för man kan inte åka dit utan att köpa nått! så de slutade med att jag i all hast köpte en vit tenniströja o en tröja med en döskalle som de var rea på :) o ett halsband bara för att jag måste!




gick upp till åhlens o där hittade jag en söt groda som ska sitta på vårt nya utebord som jag ska få på måndag när jag fyller år ;)




när vi skulle gå tillbaka till bilen sprang vi inom carlings :D hade glömt vilken underbar affär de e!! massa döskallar, när man kommer in så får man en känlsa av SRF hehe, rockmusik på hög nivå, o han som stod i kassan var en typisk rockkille :) där hittade jag världens hood me dragkedja o en svart tröja med dödskalle på!
jd o glad åkte vi hem. ante hittade som vanligt ingenting.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar