onsdag 7 april 2010

staden

idag vaknade jag vid halv tio. . steg upp och gjorde mej i ordning för en vända in till Jessica :) åt frukost där inne med Kim och lille sockertoppen Kevin, blev även en vända på stan. har en satans skoskav nu från mina skit skor. måste få tummen ur asen o köpa nya asså.. :S nu sitter jag här hemma igen, skulle städa men vafan.. inge kul jue :/ tänkte jag skulle varit ute i de fina vädret men e ju iskallt på balkongen här, eftersomvi har den på skuggsidan.. :/ har bara morgonsolen, o de e både för och nackdelar vill jag lova.. blir som en bastu på morgonen fram till 12 sen e de iskallt, längtar som fan till sommaren nu :O får se vad kvällen har att bjuda på.. gubben min slutar inte förrän 6.. får väl ta tag i städet annars, men då e frågan vad man ska hitta på imon jue.. hmmm.. beslutsångest ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar