torsdag 17 februari 2011

vad gör jag vaken?

varför e jag vaken kl 8??
har suttit här nu i en o en halv timme. :( ögonen känns tunga, men kan inte sova. grannen får de ommålat hos sig. försöker piggna till med lite kaffe iaf.

de e alltid likadant. så fort man e ledig så ska de härjas i huset.. blää. men så e de o bo i lägenhet. önskar man hade ett hus, men de lär få vänta. vill ha en helt säker ekonomi först. visserligen kommer vi inte gå back mer nu o de känns underbart! de går bara framåt! allt! :)

idag e de torsdag, o har inga planer mer än att jag ska tvätta upp de lilla vi har här. imon ska jag däremot iväg o ragga med mormor. hon får pengar imon så hon ville till city gross o handla.

aja, ska se om man kan göra i ordning bloggen lite. e inte nöjd med den jag har nu.. my! hur gör du? :P haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar