söndag 20 februari 2011

jobbat denna dag. delad, e helt slut nu. trött så jag kan somna stående. :P

imon med, sen e jag ledig en dag.. trodde jag.. ska på möte givetvis alltid på den dagen man e ledig.. en dag som man e de o då ska de givetvis alltid vara nått sånt tråkigt..
likadant när de var brandövning. de e ju på en sån dum tid med så man blir ju knäpp.. 13-16.. o jag menar, hallå? vadå att hela dagen e förstörd..
vakna-stiga upp-äta-sticka-kommer hem-kväll.....
aja, slut gnällt för min del. jobbar kvart i 7 till 2 imon, o d e en bra tid. helt lagom man sticker innan den dryga tiden slår in på eftermiddagen o dagen e inte helt förstöd efter lite jobb. man kan även komma hem o sova en stund o ändå vakna utan att kl e för mkt :P härligt!
älskar mitt jobb! så e de bara! synd att man inte får fortsätta där i all evighet... eller iaf ett tag. haha

nahe nu ska jag slänga mej jämte gubben min o soffan o bara mysa o känna mej lycklig :)
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar