måndag 28 februari 2011

hoppas hoppas!

håller tummar och tår för att vi ska få bilen idag! hittade en som vi letat efter hur länge som helst, o just idag var den där. ringde nästan direkt på den o de e ett par som ska dit o kolla på den innan oss.. hoppas inte dom tar den! :( men de förvånar mej inte med min vanliga tur...
bilen finns i ljungby.. så de e ju en bit att köra, vi väntar på att han ska ringa o säga vilket ikväll, då han slutade jobbet vid halv 6 . o de andra skulle komma efter de.. hoppas! snälla gud, stå på min sida NÅGON gång!

läget annars? jovars.. trött, men så e de ibland. satans ont i ryggen idag med, kom till jobbet o man kom knappt in i tvättstugan pga av all tvätt.. :S så har i princip burit hela dagen. inte konstigt att ryggen känns sne.....

aja, annars ha de inte hänt så mkt.. hittat en bil! :D haha, hade varit perfekt nu när räkan snart kommer hem o tar tillbaka min saab... :P o då hade de ju varit kanon om vi redan hade en till! slippa fixa o dona efteråt o bara ha en bil då vi jobbar på olika ställen...
aja, får se hur länge jag blir kvar på jobbet med.. spännande..

bye bye /S

2 kommentarer:

  1. håller tummarna att den finns kvar! :)

    SvaraRadera
  2. den fanns kvar, ante ska kolla på den idag vid 4 tiden. :) hoppas de e nått att ha. de som kollade igår ville inte ge de priset han ville ha. :) jag ska ju jobba så kan inte följa med. givetvis.. men men. får lita på ante o svärfar :P

    SvaraRadera