lördag 19 februari 2011

god morgon..


eller ja, inte god morgons ak jag väl ändå inte säga.. :/

hjar inte blivit många timmars sömn inatt för jag har haft sån sprängande huvudvärk. :(

ringde inatt till jobbet o sjukanmälde mej. känns väldigt tungt eftersom de e helg o mer betalt :P men skulle inte klarat stå på benen med migrän.

gick upp inatt o tog en näve migräntabletter. hällde i mej ett stort glas vatten o gick o la mej igen i hopp om att få sova en stund. men icke!

somnade visserligen men vaknade lika fort igen. hrft lite konstiga drömmar inatt också som troligen gjort att jag haft svårt att koppla av.. :/


imon ska jag jobba, om jag så ska släpa mej dit! har inte råd att bli sjuk! så e de bara! e så drygt att gå hemma med :P

har varit ledig i tre dagar denna veckan o så bli jag dålig den dagen som jag ska jobba, kan de bli mer typiskt eller? min vanliga tur..


huvudvärken har försvunnit, eller iaf de mesta av den. piu, de e ju skönt iaf, så håller tummarna på att den inte kommer tillbaka!


/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar