söndag 9 maj 2010

tvättdag...

idag är det en sån är tråkig tvättdag..
helgen i sig har varit helt ok, fredagen spenderade jag i Karlshamn men syster o thai mat :)
kollade på talang o hade allmänt gött.
igår var jag hemma med Gubben, o Linnea o klooade på Stefan o Krister ;D haha. underbart!

fläskade chips o godis i mängder!!
idag har jag även varit flitig o gjort en uppgift i Geriatriken.. måtte de vara klart snart.. blööö!

ska städa lite idag med tänkte jag.. Ante har varit så pass duktig o dammsugit.. jag får ta disken....................
har även sölingat håret med.. nu ska jag bli ljus igen ;) att man aldrig lär sig.. men jag tycker de e kul med förändringar.. ska bara klippa mej med, sen e jag nöjd, men vill inte klippa mej hursomhelst.. ingen tråkig uppklippning.. aja, får leta vidare efter vad jag vill ha.

nu ska jag ta nått o äta, sen får man börja göra lite nytta här! BYEBYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar