måndag 3 maj 2010

21år


idag är det min dag. började med att man blev väckt kl 8 i morse av 547385825 nakenhundar... (fula fanskap :P ) tivngade mej själv att somna om för gubben min skulle få äran att väcka mej med frukost på sängen o skönsång...

vilket han även gjorde en timme senare. :) efter det var de te o masa sig upp ur den goa sängen o börja göra i ordning här. har varit extremt trött idag, men det är ju dagen efter-efter ;) har fått en biljett till SRF av pappa o Ante :) o ett cafébord o stolar av mamma :)

mamma o dom kommer vid fem, jag har nu gjort klart tårtan, hoppas den e god.


middagen idag var en riktig födelsedagsmiddag tycker jag :) grillad laxfilé, kokt potatis, gravlaxsås o grönsaker! mums!! nu sitter jag här o väntar på att Linnea o simon ska komma fån skolan. sen får jag nog börja duka lite.


tänkte att jag skulle plugga lite idag med. men de e inte lätt när uppgifterna e rövsvåra... får se om läraren svarar på mitt mejl idag, eller får jag vänta med det till imon. när man väl börjar att plugga o ge sig fan på att man SKA göra de klart så blir de så. :) ska bli klar med allt denna veckan tänkte jag........

1 kommentar: