onsdag 26 maj 2010

om man kanske ska ta sig en runda in till stan idag. (?)


fläkten sitter där den ska nu i köket, men den är inte ikopplad... de ska dom komma o göra imon, o de var värst vilken surgubbe det var till elektriker.. kul de ska bli. håller mej nog borta från köket. dessutom kommer vi nog få ett lysrör under skåpen i köket över diskbänken, vilket jag tycker ska bli underbart. e så himla mörkt där, o dessutom finns det två eluttag i detta lysrör :D


jag har äntligen beställt den där paletten 88 :) de gjorde jag o Babbz igår då hon var här, eftersom jag är lite trög o aldrig beställt nått från internet förr så fick hon var min hjälpande hand ;)


måste klippa mej också men har inte bokat tid, o vill inte riskera att samma person ska klippa mej igen som hon gjorde för ett par månader sen.. blev inte alls nöjd, var inte ens i närheten av vad jag ville ha!


nu ska jag dricka lite kaffe o förhoppningsvis få bort den där huvudvärken om smyger sig på känner jag.. sen blir de duschen! bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar