tisdag 11 maj 2010

fältstudier...

började miona fältstudier igår :) är på solrosens demensavdelning. jag kan nog inte säga att just det där med demens är min grej, men var tvungen o vara där i en vecka, pga mina studier i Geriatrik. det är ett väldigt trevligt ställe, o jag trivs det är inte det, men jag känner att jag nog är mer inriktad på "allmän" vård. inte bara dementa.
har haft kvällen idag, men min handledare tycker att jag kan detta bra nog, så hon släppte mig tidigare. :) är väldigt roligt att höra att man är duktig o kan sin sak :) o att de även hoppas på att se mej där igen men då på jobb :) eftersom jag troligen skriver in mig i bokningen till hösten, då de öppnar igen. :)
ska vara på solrosen veckan ut, men e ledig på torsdag. nästa vecka ska jag även testa en natt.. ;)

idag innan jag begav mig av färgade jag håret igen. slingor. det blev bra, jag är mycket nöjd med resultatet, lite mer liv i skallen nu :)
har ont i skallen idag med, men tror de har med pollen att göra.. blää för de, ska snart lägga mej tror jag, ska upp 6 imon.... natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar