tisdag 10 maj 2011



vill sitta ute o solen hela dagen o inte göra nånting. idag är en sån där dag somjag inte alls känner för att köra till jobbet. känner mej faktiskt lite nere idag. vet inte varför men så e de iaf. :/






e så himla trött, o skulle vilja sova ett tag idag. men de blir inget ed de då jag ska hoppa in o jobba tidigare idag.. längtar till imon kl 13, för sen e jag långledig. alltid lika efterlängtat måste jag säga. nu tänker säkert många att jag ska vara glad att jag har ett jobb, o de e jag verkligen! men man ser alltid fram emot en lång o skön ledighet.






haft sån molvärk nu de senaste dagarna. känns som världens mensvärk, men de blir inte mer :S märkligt ;)



måste köpa nya brallor nu, känns inte ok att jag knappt får upp dom över asen längre.. idag känner jag dessutom att jag saknar gubben min lite extra mycket... o träffar inte honom förrän ikväll vid 21:00..



aja, de e bara att kämpa på! 1 juni e de iaf jag som tar semester! till den 26 juni.



/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar