tisdag 31 maj 2011

sista dagen på vikariatet..

idag tar mitt vik slut på mariegården. :( men ska ha lite semester sen ska jag tillbaka igen en tt tag, först på natten sen en runda på dagen. innan jag går hem helt för ett år. :) härligt!


idag är de som en bastu inne i lägenheten vill jag lova. drygt då man vaknade vid 8 idag, o inte kunde somna om. vad ska man hitta på för att fördriva tiden idag? då gubben jobbar, o jag ska jobba ikväll. de e inte mkt man hinner känns de som. börjar vid 4.


mamma har jobbat inatt så hon sover nu.. annars hade jag kört in där. men tror jag gör de ändå vid 2 tiden, då brukar hon vara uppstigen ;)


bebis sparkar hela kvällarna, de e lustigt, kan riktigt känna efter på dagarna om de e nån rörelse alls där, men icke. däremot när man ska gå o sova. då vet man att de händer grejer därinne. ;) älskade lill* plutt! det har blivit mer verkligt nu när man fått se dej du lill* .

växer gör jag så de knakar. :) härligt, behöver köpa lite nya byxor osv. kan inte få upp dom över magen. har typ 1 eller 2 par som jag fortfarande precis kan ha..

helt slut när man äntligen fått på siog lite kläder haha. :P svettigt värre.

här kommer lite nytagna bilder, eftersom jag går in i v 21 idag :)









4 kommentarer:

  1. åh nu börjar du bli tjöcker ;)

    SvaraRadera
  2. Farmors hjärtebarn. Det syns verkligen att du blir större när man jämför bilderna. Kramiz/ Mia

    SvaraRadera
  3. oj, oj vad magen växt sen sist jag såg den :) Härligt!

    SvaraRadera
  4. hihi :) sött sofisen

    SvaraRadera