lördag 7 maj 2011

lördag

idag är edt lördag vilket betyder att jag är ledig, men istället finns det 1005r75748376476952789367567436 saker att göra här hemma. :/ ante jobbar till kl 13, o sen ska han ut o köra mc säger han tycker de e lite sådär elakt o egoisktisk av honom faktiskt. de e ju hans skit som finns här hemma också,dels att tvätten KNAPPAST bärs ner sig själv till tvättstugan 3 trappor ner.. e de meningen att jag ska göra allt själv da?
bara för att det är fint väder? hade jag kunnat hade jag också gjort nått annat, men i omed att man annars jobbar så får man ta sånt här då man e ledig. har ju vetat om att tiden varit bokad för tvätt sen många dagar, visste han då med sig att han skulle ut o köra idag o planerat de (utan min vetskap) så kan man ju fatiskt säga ifrån o ändra den till en annan dag. men de e piss svårt att få en tvättid i detta huset så man får vara glad för de man får. inga långa tider heller för den delen. aja. vi får väl se. men ropligt e de inte, han får ju ta liite ansvar också kan man tycka...

så min dag ser ju iaf ut såhär -> äta frulle, städa lägeneheten, tvätta, hinna in till mamma på middag, sen blir de nog lugnt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar