fredag 21 januari 2011

mobil





vill ha mej en ny. en ny telefon. hatar den jag har nu, var hos pappa igår, o pratade lite om de. kollade runt lite på internet, o visst, jag vet vad jag vill ha på ett ungefär.. :P


ante e i götet idag med mekonomen på nått skit. så han kommer inte hem förrän sent ikv. o jag e självklart ledig idag då han inte e hemma. e alltid så. men vet ni vad?!


mitt vikariat har blivit förlängt! chefen sa: tyvärr kan jag bara förlänga det en månad i taget, men du går för anna nu.

o vad jag vet så e hon mammaledig, o de hoppas jag hon e till sommaren. :D:D

känns helt underbart! älskar mitt liv!

trodde dock att de tog slut för ett tag sen.... skulle dricka lite kaffe. hällde upp vatten i bryggaren o upptäckte då att kaffefiltret var slut... gaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trodde jag skulle behöva ge mej ut o köra o köpa de, men lat o envis som man e så grävde jag i skafferiet o där längst inne hittade jag några stycken! vilken underbar känsla! jag bara älskar det. där ser man vad ett kaffeberoende kan göra.. :P


kollar på christines nu, o sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar