torsdag 6 januari 2011

fixar o trixar






försöker få i ordning på min blogg, vilket inte är de lättaste. e ganska svårt att få de s0m man vill ha de...






idag är de ett jävla skitväder, så ut o köra blir de icke idag kan jag säga.. får sitta här hemma o glo i min ensamhet.. :/






vi var på ikea igår, köpte lite allt möjligt småplock som de alltid lyckas bli då man åker dit. köpte även ett nytt soffbord. men där e de ganska svårt, vet inte om de ser bra ut eller inte, det är ett runt bord, o jag har alltid velat ha de, men soffan vi har e en jädra klumpsoffa så jag vet inte om det ser fjuttigt ut. vi e ju vana vid de gamla bordet o de e ju ganska stort, så kan ju vara en vanesak. men vi måste ju veta annars får vi ju byta bordet. :( de vill inte jag, men ante var väl inte sååå förtjust i detta. aja, ska slänga upp en bild så får ni gärna kommetera ärligt om hur de ser ut!


nu ska jag äta frukost!


















5 kommentarer:

  1. Visst ser det lite fjuttigt ut, men tror det beror på att man är van vid att se det stora bordet där.
    Men av bilderna att döma tycker jag det blev kanonfint iaf :)

    SvaraRadera
  2. Håller med gisse! Men jag tycker detta bordet ser skitsnyggt ut och jag tycker inte ni ska byta tillbaka. Man vänjer sig! Det blev kanon! :)

    SvaraRadera
  3. hehe ok, ja vi ska behålla de :) blir bättre o bättre för varje gång man ser de, dessutom blir de mkt mer plats i rummet :)

    SvaraRadera
  4. har inte varit i er nya lägenhet så jag vet inte hur det såg ut innan ju.. Men jag tyckte det blev skitsnyggt! Jag vill med ha ett runt bord. Men med tanke på att vårt används även som matbord är ju inte det så bra...:D

    SvaraRadera
  5. hehe jo de e klart my, blir kanke liite krångligt då, men visst e de fint med runda bord :P jag har velat ha ett en längre tid nu. o man vänjer ju sig med detta, nu tycker jag de ser bra ut. :)

    SvaraRadera