lördag 15 januari 2011

kalaset igår var mkt trevligt, många ungar som busade runt, o även en och en annan bebis :)
kan ju säga att jag halvt kelade ihjäl mej ;)

när jag sedan hade kört hem, blev de till att börja med maten, sen sätta mej i bilen igen för att köra in till mamma. hon har haft sin bil på verksta så jag skulle köra henne till bilen när hon skulle köra till jobbet. kom hem vid 9 tiden, o då satte jag mej för att spela lite sims 3. ;)

ante var hos palme så jag hade kvällen för mej själv. vad skulle jag annars hitta på? idag e de lördag och jag har noll koll på vad som händer idag. funderar på att ta en sväng inom stora staden, men vettitusan..

ska jobba extra imon med. 12-20.45. känner inte riktigt för de denna helgen eftersom jag jobbade förra och nästa är de min helg igen, men vafan, man får passa på då man får chansen så länge jag får vara kvar på samma ställe. sen blir de till att åka runt igen... :(((((((

jaja, nahe, vet inte riktigt vad jag ska skriva om... har ganska svårt för det här med bloggandet. svårt att hitta rätt sak att skriva om så att de inte blir tråkigt.. har inget so eintressant att skriva om.. men men.
aja, hej!
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar